words by fankan

HEJ hej hallå. Äntligen är jag nu hemma i underbara Älvsbyn. Tänk vad jag var less denna by för några månader sedan och bara ville fly fältet. Det gjorde jag också men längtan efter familj och vänner blev på tok för stor så nu är jag back in town och världens störta klump från mitt bröst har släppt. Men jag är så glad att jag flyttade från byn en sväng, för de var nog det som behövdes. Jag har lärt mig en massa under denna resa, även om det bara handlar om månader så känner jag att det var nyttigt för mig och att jag verkligen har hittat mig själv under denna tid. Så himla skönt och viktigt!

Tänk så mycket som har hänt på ett år, både kring mig och alla mina vänner. För ganska precis ett år sedan var vi ett skönt gäng i Turkiet och levde livet, i samma veva flyttade jag och fina bobban ihop. Vi hade en magisk sommar med massa länkönhäng, båt, farmen, soliga dagar, vattenskoter, skånevisit och avslutningsvis en tripp till Spanien.   Idag är både jag, dessi, Ida och Sara singelpinglor, hehe så kan det gå! nej men det finns väl en mening med det också I guess. Jag har iaf lärt mig att man ska vara rädd om det/dom man har. Det blir så lätt att man tar någon eller något för givet och det är kanske det dummaste man gör. Så kom ihåg det, ta hand om varandra och framför allt, ta hand om er själva! det kan man så fort glömma bort ibland.

Puss & kram ♥

image description


Kommentarer
Postat av: Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Fint skrivet Fancy !

2012-05-31 @ 06:55:22
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: dessi

<3

2012-05-31 @ 09:56:19
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0