Hit me, hit me hard, i wanna see the stars.

Hej bloggen.

I fredags hängde vi ett gäng hos dessi på kvällen, lite vin och surr innan vi åkte vidare till vistträsk & sedan vidsel för lite festligheter. I lördags vaknade jag & magg upp i vidsel och då var det bara given gas hem mot pärlan för att käka och packa inför nästa äventyr. I lördags var ju faktiskt kvällen vi alla väntat på i 120 000 år ;) halloween! Så då alla var redo åkte vi iväg mot storforsen i familjebussen. Kvällen var bra och lååång eftersom jag & dannyboy kom på att vi skulle starta festen igen vid 4-snåret på morgonen, supersmart!!! Not. Men dra en gräns vill jag bara säga, jag har inte blivit människa förrens typ nyss, lugna puckar ett tag nu. Skulle vara mycket skönt att göra nån nytta ett par helger istället för att festa. Det är så vidrigt egentligen vad sprit kan göra med människor, vissa blir ju rent elaka av det. Så onödigt och tråkigt för det betyder ju också att någon blir sårad i slutändan! Blä..

Nej nu har jag vart riktigt dum mot min kropp både med alkohol, dålig mat & ingen motion ett par dagar så här kommer hälsosamma tjejen och hon är här för att stanna!:) imorgon blir det bandy och tjofaderittan vad skoj det ska bli.

Ha en trevlig tisdagskväll och var rädd om varandra :) puss & hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0