Life

Heeeeej hej hallå! Åh vad jag e glad denna fredag. Äntligen har min fina telefon kommit till mig :) så jag är nöjd idag. Jobbigt bara med alla nummer men sånt brukar ju lösa sig.

Imorse skjutsade jag Ellen & flickorna till tåget i Boden. Sen åkte jag till eve och Elsa :) kul att träffa dom och surra lite. Det är så kul då vi pratar vad vi gjort på helgerna, haha ganska stor skillnad på vad man gör om man är mamma till en liten knodd eller om man är singel och är ute och ränner ;) men det är bara roligt tycker jag med lite kontraster.. Även om man är lika gammal så kan ens vardag se så olika ut beroende på..

Nu ska jag läsa min underbara bok, och eve, köööööp den!!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0