People

Men come on. Varför kan man inte bara få bestämma när man ska vara trött eller pigg? Jag kom hem typ halv 10, käkade lite kvällis och sen var allt bara dåligt på tv så jag tänkte att jaaa, jag går väl och lägger mig då. För det finns då fan ingen levande själ jag kan prata med här hemma, eller det skulle väl vara blommorna då, nej juste, jag har ju bara plastblommor så det går inte heller. Men inte är jag väl trött klockan 10 heller. Så nu ligger jag här och har läst ur massa böcker bara för att bli trött.. Jag är verkligen ingen ensamvarg, jag vill ha människor runt omkring mig väldigt stor del av min vakna tid, eller då jag sover också för den delen. Blä, dålig kväll! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0