slumberweekend

OKEJ, hej på er! vad är det för dag imorgon? jaaa, jag veeet, det är FREEEDAG. Så jävla bra. Jag har verkligen en superrrrolig helg framför mig. Denna vecka har faktiskt gått snabbare än jag trodde. I måndags höll jag på att dödde för att tiden gick så slow. Men imorgon är det dagen D och vi ska duka upp till pyjamasparty. Hehe, det var inte igår om jag säger så ;) Vi ska samlas hos skrolli och börja med att hoppa i pyjamas/onepiece och sedan laga middag tillsammans. Sedan blir det en massa surr & en massa vin med bästa vännerna. Vi har planerat att göra en fet båt med hjälp av soffor och madrasser och bara ligga och må så jävla väl hela kvällen lång. Hur jävla göttigt låter inte det?
 
På Lördag fyller syrrans kille 40 gamla år så då blir det fest i Renbäcken. Tjofaderittan vad sköj!:) Alla mina syskon ska dit + maggi & skrolli fick rycka in som kvällens date för mig & hilda. Hehe, man får ta vad man har! nää, hellre maggi än nån jobbig dude som bara är kört kört kört....haha?
Även lördag blir det sleepover hos Johanna, vi har tänkt sova där flera helger nu men det har aldrig blivit av. Vi tjejer har ju ett alldeles eget sovrum hos henne i hennes fina hus så vi måste ju ta vara på det :)
 
OCH KOM IHÅG, jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liiiiiiiiiv.
 
Rebus till MaggiRaad
fanny + magg + darin + raad + lotta = ??
 
 

Kommentarer
Postat av: maggiRaad

hej min vän. skicka.meddelande när du.har tid. mvh din vän jessica. lundberg arboga, västmanland. skicka när. du har tid.

2012-11-25 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0