Torsdag

Hej på er. Denna vecka har nog vart den tröttaste ever. I princip så fort jag satt mig ned har jag somnat. Helgen är oplanerad och det känns riktigt skönt, det enda jag vet är att på lördag ska jag bli ett barn igen och kolla julkalendern så då vill jag vara pigg & glad, alltså inga hangover :) december är en mysig månad, så den ska vi ta vara på.

Idag jobbar jag på dagis. Det funkar bra. Men huvva huvva huvva vad jag är less att tillhöra bemanningen, uhhhh!!! Vill bara jobba med det jag tycker är roligt och duktig på, då skulle jag nog vara en mycket gladare person :)

Ha de gött små barn! Hejppa.


Kommentarer
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Frissan Fanny !!!! De är den rätta du :)

2012-11-29 @ 12:20:03
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0