1 vecka

Goder afton mina damer & herrar. Jag kom just hem från Magda to the lena. Vi har beställt halloweenkläder och kollat på hollywoodfruarna. Man slutar aldrig förvånas av den där gunillakvinnan, fruktansvärd. Vi hade även lite CB snack och det är superbra för då blir man motiverad att keep going.. Hejja oss!

Jahopp, annars har det inte hänt så hemskt mycket sen sist, jag åkte till gymmet då jag vart hos Frida för jag blev så himla springsugen, jag sprang en halvtimma och det gick superbra. Vet egentligen inte om det är bra att ta ut sig så mycket då man kör CB men det kanske går bra att springa nån dag i veckan, man behöver ju inte göra det varje dag. Det är ju säkert olika från person till person vad man klarar av också.. Jajaa, strunt samma ;)

Imorgon väntar jobb på Café All Mecan, det blir skoj på hoj. Så nu ska jag borsta mina tänder och sen bara pööööms!

Och juste, idag fyller världens bästa Holly 3 år. Älskar dig plutten!:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2438524/images/2012/pic_507dc7caddf2b323ff0026c8.jpg" class="image">

Trackback
RSS 2.0