10 saker

10 saker ni inte visste om mig;
 
1. Jag har fruktansvärt svårt att koncentrera mig om någon stavar något fel. Jag hatar felstavningar och jag har ingen aning om varför. Jag kan säkert också stava fel men är jag osäker på ett ord så googlar jag det hellre än att riskera att stava fel. Haha, fattar verkligen inte varför jag orkar störa mig på en sån värdslig sak, men så är det ialalfall ;) Min syster är väl inte direkt den vassaste kniven i lådan då det gäller stavning och hon har fått höra mer än en gång hur saker stavas och hur de INTE stavas.
 
2. Då första twilightfilmen kom ut såg jag den VARJE DAG efter skolan en hel termin. Haha!?
 
3. Jag HATAR, alltså jag HATAR korvsoppa.
 
4. Jag saknar handbollen varje dag och vill så gärna spola tillbaka tiden till då vi hade ett så fint lag.
 
5. Jag började gråta första gången jag såg Isak i X-factor sjunga. Ojoj, den där frillan får mig på fall i alla lägen, även om den sitter på en 14-åring, tydligen.... ;O
 
6. Människokroppen är det som fascinerar mig mest, inom alla kategorier.
 
7. Jag kan inte somna om jag inte får pilla i håret, det behöver inte vara mitt hår men jag måste få göra mina lilla ritual. Jag har som en liten hinderbana som jag utför med håret. Haha, skitkonstigt men jag blir verkligen avslappnad av det.
 
8. Jag lyssnar på Justin Bieber, Taylor Swift och Miley Cyrus all the time. Men mitt absoluta favoritband är såklart The Sounds......och SHM.
 
9. Jag blir ständigt imponerad då jag ser någon stå på ett par skidor i mer än 10 minuter utan att ramla eller tappa en skida. Jag har åkt lite skidor i mina dagar, men det är ju ingen vacker syn. Och jag gjorde ju skräckåket i åre.  Först sitter jag ner i backen, samlar mod att åka iväg, då kommer jonne och fastnar på nåt jävla vis mellan mina ben och han bara drar och drar i staven utan att vända sig om och kolla vart den fastnat. AJ! Sen var det Afterski, och dit var det stress, väl där blev det drinkar, sen skulle vi hem, i fyllan, i puckelpisten, glömde spänna pjäxorna, stavarna rätt upp i luften. Jag trodde helt ärligt att, ja, nu dör jag!
 
10. Jag hade tandställning på lågstadiet för jag bet snett, men egentligen hade jag aldrig behövt den. För jag bet snett med flit då jag var hos tandläkarn och jag tyckte det lät coolt att läspa. Det värsta är att tandläkarna fick beställa nya typ 3 gånger för jag tappade bort den där jäveln hela tiden..  Dom blev inte så glada då för dom var ganska dyra.. Haha ojoj så mongo! JAA MEN DÅ VET DU MAMMA I ALLA FALL :) mina tänder är just fine.
 
Jag utmanar: Idaake, Pmesam, Maggg, Kenza & Blondinbella. Blir fan sur om ni inte Kenza gör detta :S heh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0