Avreagera mera

Denna dag kunde ju ha vart lite snällare mot mig. Åh, jag vill bara ha ett fast jobb man vet då man jobbar och inte, kunna planera sitt liv lite mer. Imorgon ska jag åka till stan och strö mitt CV över Piteå & Luleås gator och hoppas att någon gillar det :) imorgon ska även Kristin sätta i löshår på mig så jag kanske känner mig lite finare. Vill bara somna och vakna om 5 år, men det funkar ju inte riktigt så, det är bara öppna ögonen och försöka handskas med verkligheten.. Jag vet att jag kan och vad jag är kapabel till, men jag har som fastnat i ett hamsterhjul och tar mig ingen vart. Jag vill en massa saker men får ingenting gjort, jag bara står och stampar och jag mår jättedåligt över det. Fy fan för den här dagen den kan dra långt åt helvete!!!!

Nu ska jag se klart Nothing Hill, mysig film en snöig dag som denna!


tur man har fina vänner iaf :) <3


Kommentarer
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Hejja va duktig du är Fanny !! Hoppas någon nappar :) gör ingen de så satsa på en frisörutbildning! Du vet va vi tycker du + hår = BÄST !

2012-10-30 @ 22:48:57
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0