Cambridge

Hej alla glada människor! jag kom precis från Challilottan som snackat med mig och Magg om Cambridge. Imorgon tar vi tag i saken och sen får ödet bestämma hur länge vi klarar det. Vi ska börja på ren kur, vilket innebär att vi ska dricka 3st "drinkar" om dagen. and thats it..    Den senaste tiden har jag ätit superdåligt och tränat superdåligt och mest bara känt mig trött och uppsvälld hela tiden, så jag tror verkligen detta kan vara bra för mig och min kröpp att rensa ur lite. Jag är superpeppad och tycker det ska bli jättekul att prova på :)   Jag är ju verkligen en tjej som tycker om att träna och jag mår grymt bra av det, men ibland får jag sånna oerhörda dalar att det liknar ingenting, just nu har jag verkligen INGEN motivation till träningen, så då passar det ju jättebra att börja med CB.
 
OCH JAG VEEEEEET! att det bästa för kropp och själ är att äta rätt och träna regelbundet men just nu känner jag inte för det utan att det är Cambridge jag vill köra på. Vissa tycker att det kan vara värt att ta en långpromenad och få njuta av den där kakan. Vissa kan även säg att ät det du vill, när du vill, ja det kanske fungerar för dig, men jag mår inte bra av det. Så jag ska nu göra detta och du som tycker att detta är svammel kan ju vara jätteglad att ingen tvingar dig till detta och du får äta vad fan du vill :)  Jag tänkte att jag kan ju skriva lite här ifall någon är intresserad att höra hur det går under de olika dagarna? :) skulle det vara något som intresserar folket?
 
Önska mig lycka till och så köööööörrrrr viiiiiiiiiiiiiiii :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: för fet för ett fuck!

ja skriv för fan så jag får veta hur det går, själv är jag för fet för att vistas ute buhuuuuu;(

Svar: haha okej! ;p
fanny öberg

2012-10-10 @ 15:50:12
URL: http://mammaaellen.blogg.se
Postat av: Soffaaaaaaaaaaan

Passar ju bra att köra denna kur om du ändå inte ska träna för tränar du samtidigt som kroppen svälter blir du totalt nedbryten, no fun! Kör hååårt :)

Svar: Precis! :)
fanny öberg

2012-10-11 @ 06:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0