Catch up on some reading

HELLO THERE! Hoppas allt är fint med er. Idag har jag läst, jag menar det. Jag har läst från klockan 9 på morgonen till 6 på kvällen. Det hade ju vart en grej om jag hade läst läxor, pluggat liksom. Det hade ju vart okej. Men jag har läst en bok, en bok som man, uppenbarligen, inte kan sluta läsa. Och jag vet inte om det gör mig glad eller om det skrämmer mig att andra boken i serien ska vara ännu bättre. Haha, jag kommer ju försvinna från omvärlden om jag ska fortsätta så här :) hehe ne, jag har vart ledig och regnet har öst ner så jag tycker inte det gör så mycke att jag legat inne hel dagen. Eller hur?;)
Annars har jag vart hos Magdalena som fyller år idag och fikat och surrat på lite! Grattis igen lilla gumman :)

50 shades of Grey heter iaf boken.
Nu ska jag göra mig redo för natt, hejdåå, mina ögon är ej grå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0