en film mitt på ljusa dan.

HELLO. Idag börjar jag jobba klockan 15, sen jobbar jag 24 timmar, så jag slutar klockan 15 imorgon em. Känns ganska trögt faktiskt, men jobba bör man! Imorgon är det Fredag och hur snabbt har inte denna vecka gått? jag har vart sjuk större delen men skitsamma. Imorgonkväll har jag inga speciella planer, så vill någon hitta på nåt sköj som inte innefattar käk eller alkohol så är jag på ;) jag ska nog hjälpa maggizen i läggan lite också, mäta och planera ikearesan on saturday.. Keeuuul!
 
Nu ska jag kolla The Magic Of Belle Isle med Morgan Freemaaaan. Later skater!

Kommentarer
Postat av: maggiiebob

Men men.... Jag vill ju också se den movien!!

2012-10-11 @ 11:45:47
URL: http://maggg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0