Första dagen med CB

God morgon pinglor. Igår var som sagt första dagen med Cambridge. Det gick bra, jag höll mig till mina 3 drinkar och 3 liter vatten under hela dagen.. Nu hade jag tänkt att dag 2 ska flyta på lika bra :)
Min kropp känns faktiskt redan mycket fräschare, jag kanske inbillar mig, men skönt att inte vara så mätt och svälld hela tiden. Mucho good. Den värsta tiden var mellan 4-6, då kände jag att jag ville hugga tag i middan som stod på spisen hos mamma men jag drack the och kollade bloggar istället så tiden skulle gå. Så jag är nöjd och glad att jag klarade min första dag, nu vill jag verkligen klara resten också :) jippiekajjejjj mf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0