friday friday friday

TJENA FREDAG! som jag tycker om dig. Då jag slutar jobba ska jag hem och duscha och göra mig lite fin inför kvällen. Jag ska till Sara i Piteå som har födelsedagsfest, jag ska dock vara chaufför men det ska bli himla kul ändå:) Jag får ju träffa en massa underbara amigos så det blir toppen. Längesen jag var i Piteå faktiskt! och speciellt på krogen, det ska bli kul att se hur det är att gå ut nykter. Jag tror aldrig jag har vart det?! inte då vad jag kommer ihåg just nu. Jag kanske kommer ha världens roligaste kväll, who knows?;) men det blir nog bra, med detta sällskap kan det inte bli annat än superkuuuuuul :)
 
Ha världens bästa fredag så ses vi, och juste, idag kommer min älskade mamma hem! :) skönt. Gillar verkligen att ha henne på hemmaplan, det känns bäst så på nåt vis. HEJDÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0