HAIRSPRAY

Ja det är mycket snack nu, ombre hit och ombre dit. Nu pratar jag ju såklart om hår. Jag tycker det är riktigt fint men känns det inte lite som att alla börjar bära denna nyans på sina huvuden? Jag vet inte, ute eller inne, jag skulle vilja gå mot nåt åt det hållet. Verkligen inte för mörkt, en väldigt ljusbrun färg i botten vill jag ha som sedan blir allt ljusare mot topparna. Jag vill även ha en ganska "lång" ombre. Alltså jag vill fortfarande känna mig relativt blond och bara vara mörkare en bit från botten.
 
Ungefär så här. Men den nedre bilden har lite för guldig ton i färgen.
Som den övre bilden fast liite ljusare botten, det kommer nog passa fankan bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0