I often think where it all went wrong ♥

Ett par kvällar i månaden får jag en klump i magen och vill bara gråta och försvinna bort en stund. Då dessa känslor kryper fram försöker jag antingen somna så jag ska slippa känna eller så kollar jag på bilder på mina vänner så känns det lite bättre.   Ibland önskar jag att jag var lite mer okänslig, att jag bara kunde skaka av mig det jag inte ville tänka på och sedan bara leva vidare. Men jag antar att det är något man måste träna på.
Jag är iallafall nöjd att jag får vara glad varje dag, inte hela dagar, men någon stund här och där känner jag mig glad, varje dag. Tack underbara älskade familj & vänner för det. Kärlek till er!! ♥
 
____________________________________________________________________________________
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0