Jobb, CB update & random bilder

 
God morgon. Idag är jag glad! Imorse blev jag utringd på jobb så jag vaknade och var på jobbet 15 minuter senare. Ibland är det fruktansvärt jobbigt att vara vikarie men då man väl är på plats så går det bra :) man kan ju vara lite trött då man blir väckt sådär men det är inga problem.
 
Med CB går det finfint, jag har planerat lite dåligt så jag fick slut igårkväll, så jag får endast dricka vatten till klockan 12.30 då jag slutar så jag kan gå och köpa mera. Ni som har funderingar på att börja med Cambridge här i Älvsbyn kan ta kontakt med Charlotta på Café Storgatan som är konsulent. Hon är jätteduktig på att ge råd, motivera och vägleda. Jag kan även rekomendera vilka jag tycker är de godaste smakerna, Kakao/Mint & Kakao. Vet inte om jag sagt det förut men det är iallafall mina favvisar. Jag tycker helt ärligt att det smakar som en milkshake, speciellt Kakao/Mint.   Annars flyter det på fantastiskt bra, jag tror aldrig förr jag har känt mig så hälsosam och duktig som nu. I början ville man ju äta allt man såg som luktade gott och såg gott ut, men nu bryr jag mig inte lika mycket om godsaker & mat längre. Det är inte värt det, jag vill ju inte kasta bort den här veckan som jag har kämpat mig igenom geom att äta en bulle som man sedan kommer ångra. Men snart ska vi börja äta lite mat och det känns kul, det jag främst ville med CB var ju att rena min kropp från allt dåligt man stoppar i sig och det känns verkligen som att det har fungerat. Det bästa är att jag är så pigg! helt fantastiskt.
 
Nu är min rast slut så nu ska jag gå och work my ass off! bye.
 
 
Joel & Anna i vinternatten. Det ser ut som att joel föds på nytt :p
 
Och här har ni min favoritbild på Jocke med kniven! haha, snygg sovsäck.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså nu börjar jag ju vara nyfiken på hur många kg damen tappat ;)

2012-10-19 @ 06:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0