Kvälle

Good evening! Idag har jag jobbat på förmiddagen en stund, sen åkte jag på gymet och sprang, men jag blir jävlat tokig på knät, imorgon ska jag köpa voltaren för en miljon. Less! Efter det blev det en dusch och visit hos dessi berg i hennes nya mysiga lya :) kul att träffa dig snygging. Sen åkte jag ääääntligen till Kristin så hon fick sätta i mer hår på min skalle, sköööönt nåt så fruktansvärt. Skönt att slippa känna sig som en liten kiwi som tappat lurvet!

Ikväll stod bandy på schemat och jag hade verkligen ingen bra dag för det, knät gjorde inte så ont men jag var verkligen inte bäst på planen om jag säger så ;) haha vet inte vad jag pysslade med riktigt. Jaja, nya tag nästa vecka! Det är sjukt kul.

Nu ska jag däcka, imöra ska jag hänga med Harry & Tage så give me energi because i'll need it badly!!!:))


Lilla Henke kan få pryda detta inlägg;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får ta och börja följa mig och styrketräna istället så du får vila knät ordentligt :)

2012-11-01 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0