LAX i maggs brax

Heejhej. Jag och Magg har just ätit middag för första gången på 12 dagar. Jag vill typ spy för jag blev så sjukt mätt och min mage var nog inte redo för käk kände jag, hehe. En och en halv laxbit och vi ligger här i soffan och ojar oss.. Ändå åt vi sakta och drack mycke vatten, menmen, känner att det blir en promenad sen för jag känner mig som en uppstoppad körv just nu. Bläääääää! så denna måltid som vi nu längtat till känner jag nästan att jag ångrar för i feeel siiiick! Men det går nog över snart :)
 
I afton blir det nog filmkväll hos fridish, hon ville se Tomten är far till alla barnen, men vi får se hur de blir med de saken ;)
 
Nu ska jag mysa med maggisen! byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0