Masterchef

Hello hello wazzup wazzup?? Dagen har vart bra men kall. Man blir ganska frusen av att bara dricka all the time, men de är det värt. Jag kan säga att jag är superglad att jag började med CB, hela min kropp är som förändrad, den känns som ny. Det var nog en riktig rensning jag behövde, så himla skönt att slippa känna sig uppsvälld och slippa vara trött & seg hela tiden pga att man äter dåligt. Toppen!

Ikväll har jag vart hos Johanna en sväng, hon var hungrig så jag lagade färskpasta med championssås till henne. Det var lite svårt då jag inte riktigt kunde smaka av maten men hon tyckte det var gott iallafall :) så det var ju bra, jag kände att jag verkligen var sugen på att laga mat, jag har ju inte gjort det på typ en vecka. Det var kul även fast jag inte kunde äta med henne:) jag ska leta lite recept nu som jag kan laga till mamma eller nån, hehe.

Nu ska jag slappa i 120 timmar i soffan innan det blir biiingen! Hejhej.

Johanna har fotat maten så jag snodde bilden från instagram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0