mat & hår

Hola amigos! jahopp, dag 2 med Cambridge dårå. Det går faktiskt över förväntantan för mig. De första 4 dagarna sägs ju ska vara de tuffaste också, så hoppas det går ännu lättare efter helgen. Juste, helgen, hur kommer den gå? Goda middagar och massa slabb är då inte det jag ska stoppa i min mun, nej jag ska lyxa till det med en drink utan klumpar, haha! Nej, jag känner mig motiverad och stark nog att fixa det. Jag försöker som tänka att då jag gjort detta klart så finns ju all den där goda maten kvar, då får jag laga och äta det jag vill. Men först-Cambridge!
 
Jag är sjuuuuuuukt sugen på att färga mitt förjävligt tråkiga hår. Nu vill jag ha långt och mörkare, yes! så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0