min sköna fredag

God kväll kära blogg. Detta har vart en grymt skön fredag faktiskt, jag jobbade ju till klockan 15, sen gick jag hem och la mig i soffan och tog mig en välbehövlig powernap efter en ganska dålig natt med lite sömn, då jag sover över på jobbet är jag hela tiden orolig att försova mig så jag vaknar typ hela tiden.   Efter middagsluren tog jag en varm och skön dusch och fräschade till mig lite. Jag har känt mig som en påse skit hela veckan, har verkligen haft en ful-vecka, haha. Nä men ni känner väl igen er? ibland känner man sig bara allt annat än fin.. Sedan åkte jag till Johanna där vi hängde några stycken, vi hann även åka förbi Karro & Mange och säga tjena till dom.   Just nu ligger jag och Hilda i var sin soffa hemma hos mamma och ska kolla på en film, The Lucky One heter den, jag har sett den på bio redan men det var ganska bra så here we go again :)
 
Morgondagen hade jag först tänkt spendera på IKEA med Johanna & Magda, men jag orkade verkligen inte följa med. Jag ska inte köpa nåt speciellt så jag stannar hemma istället. Imorgonbitti ska jag gå ut på promenad, känner verkligen att det vore skönt. Ni får sova så gott så hörs vi en annan dag :) Puss!
 
 
Juste, med CB går det bra. Är grymt sugen på typ salta grejer, kasslersallad vore magiskt. Men jag får nöja mig med........kraaanvatten! tjoho ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0