ord överallt

Hej hopp i det tråkiga regnvädret! Idag jobbar jag på All Mecan till klockan slår 15.00. Då har jag tänkt träna men mitt knä är inte okej än.  Knäkvinnan Soffan sa att jag nog har ett löparknä och det lät inte alls kul, jag hatar ju att styrketräna så nu kommer jag bli den mest otränade tjejen i stan, hehe ne kanske inte :) Jaja, det är väl bara vila då, tycker de är det enda jag gör dock men men ;p Jag vill ju inte att det ska bli värre så jag aldrig kan springa mer. Alltså jag vet inte, men jag gillar verkligen att löpträna. Jag blir så glad då jag är klar och det känns som att kroppen blir ren på nåt vis. Jag väljer det framför styrketräning alla dagar i veckan! Men jag borde verkligen försöka börja träna lite mer styrka, min rygg är ju helt sned och kass så lite styrka till den skulle nog göra susen.  Det enda jag gör är typ plankan då jag sprungit klart. Sen får det vara nog. Men det kanske vore ett bra tillfälle att börja gymma nu då jag inte kan springa så mycke. Vi får se, nästa torsdag börjar ju nyttiga livet för mig, magg & johanna och FAN TAR DEN SOM AVBRYTER DETTA. haha, kommer ju vara lilla jag som kommer där med lilla chokladkakan efter två sekunder  ;p Ne, jag känner mig faktiskt peppad och less att alltid vara trött och svag för att man äter så dåligt och oregelbundet. Maten är viktigare än man tror. Visst blir matt mätt av ett skrov, men man blir då fan inte pigg och glad. Snarare trött och illamående.. Klurigt! oftast kan jag tro att jag är suuupersugen på ett skrov eller typ en fettig pasta, men då jag väl sitter där med bisticken i handen så var jag helt plötsligt inte så sugen. Det är som på helger, då köper jag godis bara för att det är helg, jag hinner knappt tänka om jag ens är sugen på det. Haha, nej nu är det skärpning för fröken på den fronten. Jag vill leva länge och vara frisk, då kan man inte hålla på så här. Så hejdå alla flottiga maträtter och goda drinkar, här kommer nyttiga tjejen! tjoho.
 
Alltså allvarligt, jag kan skriva och göra radbyte och sätta punkt och kommatecken på rätt ställen. Men nu kände jag bara för att plöja på med tangenterna så det fick bli på detta viset idag. Sorry! hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0