run for your life

Jahopp, igår efter jobbet var det FULLT på gymet. Det var bilar ända upp på vägen så jag åkte till Frida och kollade på Tomten är far till alla barnen istället till det blivit lite mindre folk och sen åkte vi dit. Det gjorde inte ont i knäet då jag sprang men direkt efteråt frös det ihop till en liten knut. Idag känns det lite bättre men är inte helt okej! sugigt.
Efter det körde jag lite styrka, men ojoj, jag gillar det inte. Det blev lite mage, lite rygg och lite armar, med betoning på lite ;) jag är verkligen en konditionsmänniska. Jag tycker det är äckligt att ta i alla vikter och sånt! haha lite mongo är jag nog ändå.
 
Onsdag idag och jag jöbbar fram till klockan slår 15.00. Då blir det garanterat en powernap för jag vaknade 4 inatt och kunde bara inte somna om, givetvis blev jag dödstrött precis innan jag skulle kliva upp men då var det bara att försöka bita ihop och se glad ut..
 
Nu ska jag jobbbbba, ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0