sleepmode

Hej igen, tänkte bara kika in innan jag slår igen mina ögon. Jag har legat och kollar på en massa bilder och herregud vad många känslor som kom fram i min kropp. Jag har haft så fina människor omkring mig i hela mitt liv, givetcis någon mindre fin här och där men dom orkar jag inte lägga ner energi och tänka allt för mycket på.. Jag är så himla tacksam och glad för att jag har alla mina vänner, gamla som nya, jag älskar er alla så otroligt mycket och vi har så sjukt roligt tillsammans, de är det bästa!   Det enda som är synd nu för tiden är att man inte framkallar lika mycket som förut, nu blir det mest att man lägger ut bilder på fb eller Instagram. Det är ju jättekul att bläddra igenom fotoalbum, kanske får bli mitt nästa projekt att fixa lite foton :)
 
NU känner jag att jag kommer somna snart så vi får höras imöra. Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0