the bitter end

Hello cupcakes! Jag har precis läst klart 50 shades of Grey och helt plötsligt känns det konstigt. Jag måste ha den andra boken, NU. Precis då det blev spännande så tog texten slut och här sitter jag och funderar på en massa saker som jag inte kommer att få reda på förren jag har den andra boken i min famn.. Något jag skulle kunna pyssla med tills jag kan gå till Bokhandeln är ju att sova, klockan är kvart i ett på natten och jag har inga som helst planer på att vända på dygnet. Så med det säger jag god natt och så hörs vi imorgon. Då ska Fanny slå på stort och bjuda upp på lite bilder. Det hade väl känts trevligt? :) puss på er, dröm sött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0