The knee

 
 
Alltså helvete då!! mitt knä gör skitont och jag blir så arg. Jag vill promenera i det fina vädret, men jag kan ju inte ens gå normalt i en trappa. Det går liksom inte att böja ordentligt ;/ Varför är det alltid så att man vill ha det man inte kan få, göra det man inte kan göra, AND SO ON!? Jävla skit, nu går jag ut, det får väl ta 120 dagar att ta sig till byn men här vill jag då inte ligga som en annan lazyworm!
 
Ha dä gött då hörrni.
 
Här får ni lite inspiration till att inte ligga i soffan & dra er! ;) hehee.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som att du fått ett löparknä. En överansträngning i muskel- eller senfästena. Bästa medicinen är vila och antiinflammatoriska mediciner, typ Ipren och Voltaren. Take it easy så att du inte gör det hela värre :)

2012-10-04 @ 10:37:53
URL: http://pmesam.blogg.se
Postat av: Sofia

Hoppsan vad många bokstäver av i det blev..

2012-10-04 @ 10:38:46
URL: http://pmesam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0