wednesday

God morgon. Jag vaknade av mig själv 7.30 och sen kunde jag inte somna om. Så jag klev upp och nu sitter jag hr och dricker vatten och lyssnar å radio. Dom pratar om en toalett på en butik i Stockholm som inte hade någon spolknapp till toan, utan den spolade inte förrens man slog på vattenkranen. Alltså, man måste tvätta händerna efter toalettbesöket för att det ska spola i toan. Fantastiskt! personligen tvättar jag alltid händerna (med undantag på fest ibland då man inte riktigt tänker normalt;p) och jag tycker faktiskt det är äckligt med dom som inte gör det. Huvva! det är ju faktiskt inte så svårt.
 
Strax ska jag hoppa iväg till gymmet, det verkar som om jag börjat hitta min motivation igen och det känns superkul. Passar ju bra då vi ska börja trappa ner med CB nästa vecka och börja vänja kroppen med mat igen. Eller vi ska inte trappa ner utan det vi kommer göra är att dricka våra 3 shakes och lägga till 100g kött om dagen.
 
Idag tycker jag faktiskt att snön är mysig, men kylan är inte mysig alls, blä. Gillar verkligen icket att frysa.
Ha en fin dag och take care, hejdå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0