what to do?

Hej alla nattugglor. Just nu känner jag bara att jag vill trycka på en knapp så min hjärna slutar tänka, den går verkligen på högvarv och jag orkar inte med det just nu känner jag. Men what to do, det finns ju ingen knapp.. Jag sitter iallafall och funderar en massa om vad tusan jag vill och ska göra med mitt liv. Vad vill jag jobba med, vart vill jag bo, hur vill jag leva och vågar jag ta klivet om jag kommer på vad jag vill göra? frågorna är många och jag ska ta reda på svaren. Imorgon ska jag ta tag i allt jag bara hinner och orkar för nu är jag less att driva omkring som en liten slav och inte få nåt tillbaka för det. Jag förtjänar faktiskt mer och jag kan så mycket bättre. Med det säger jag god natt och dream big!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0