Wordssssss

Nämen god kväll kära ni. Jag har precis kollat på Revenge, jävlar i min låda vad spännande det är :) jag tycker det är roligare att se varje vecka då programmen gå på Tv än att ladda ner, då har man ju som nåt att se fram emot under vardagarna :)

Ikväll har jag hängt hos Ida med henne och Frida, jag hann även busa lite med lilla Edvin, sötunge!:) sen gick jag och Åkerlund en sväng på byn, det är så mysigt då det är kvällsöppet och man får träffa en massa folk. Vi hann även en sväng på gymet där jag var tvungen styrketräna, eftersom jag inte kan springa så mycket just nu, och det var svintråkigt menmen, nu är det gjort och jag har redan träningsvärk så det kanske var välbehövligt att lyfta lite skrot trots allt!:)

Nu blev jag paniktrött så god natt och sov så gott allesammans!:)

Jaa jag kan väl bjuda på en rätt schyst bild på pappsen då han jobbar & sliter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0