Alive

Okej! Hundra år sen sist jag skrev nåt här känns det som. Men vi kör väl bara på som vanligt I guess... Just nu håller jag på att flytta, haha igen. Nej men det går faktiskt bra och känns 120% helt rätt, så det är ju bra! Idag har jag köpt ljuvliga nya köksstolar till min fina lägenhet, eller jag har beställt dem så jag hoppas de dyker upp inom kört.

I veckan jobbar jag på All Mecanfiket, jag och Sussie lagar mat som gudar och dagarna flyter på himla bra faktiskt :) superking!

Nu ska jag skrämma liv i morsi som somnat sittandes i soffan (händer typ 12 gånger per kväll) hehe sötmamsen.
Ha det gött och kör inte vid rött!


Flytthjälpen agerade spännband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0