Crapday

God afton. Åh, äntligen kväll känner jag bara. Denna dag har vart fruktansvärt seg och bara skitjobbigt! Jag har vart i stan med syster där jag hittade mig en höstkappa, jag har haft en jättefin favorit men den har på nåt vänster försvunnit! Himla typiskt. Så det var kul att jag hittade en, känns lite för varmt att dra på fjällräven jackan ännu och lite för kallt för skinnjackan, så en kappa var det jag behövde!:) hehe det lät ju inte så värst segt eller jobbigt, men resterande tid av dagen har vart så jäkla långdragen. Så det är skönt med kväll så man strax för pömsa in! Nu är jag & Frida hos Ida och kollar serier :) skönt.

Till dig som frågade vilken hårfärg jag använder så kan jag säga att det varierar lite. Vissa gånger går jag till frissan och då jag färgar hemma så använder jag blond färg med nummer 10, olika märken beroende på utbudet. Tror jag oftast kör på excellence om jag inte minns helt fel!:)

Ha det fint kompisar och så hoppas vi på en dag fylld med energi imorgon!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0