Massa text

Hej fina ni, och fula, icke att förglömma!;) jag måste bara få berätta en grej. Igår var jag ledig, jag vaknade av mig själv kring 8 snåret på morgonen, sen somnade jag om igen, vaknade vid 9. Då slog jag igång en film som jag somnade till och då jag vaknade så var jag sjukt hungrig på lite frulle, så jag gick och kollade vad som fanns i min ungkarlskyl. Där fann jag supergod sommarkaka och mjölk, detta tog jag med till sängen och satt och schlabba i mig medan jag såg serier. Sen började jag må illa av för mycke kaka och då försökte jag somna igen och det gjorde jag också. Halv 3 klev jag upp ur sängen och jag kan tala om att jag inte kände mig fräsch just då, jag kan även säga att det har nog aldrig hänt i hela mitt liv. Tur frida ringde och sa att jag skulle följa med till johanna. Då var jag ju tvungen kliva upp & duscha av mig lite sunk. Dessutom var det strålande sol ute och jag bara låg där och jäste som en Gud! Haha huvva, tur jag är morgonpigg nästan alla andra dagar och slipper känna mig lat & ful ;)

Idag har jag vart och träffat världens sötaste lilla Elsa :) min fina vän Evelina har precis blivit mamma och jag är så himla glad för henne och Emils skull! Hon var så liten och underbar. Dom små fingrarna, fötterna och hela alltet är så fachinerande, tänka sig att den lilla krabaten legat i eves mage! Jase, människokroppen är utan tvekan det coolaste jag vet... :)

Annars har jag bara hängt hos Johanna ikväll och kollat x factor & hollywoodfruar. Älskar se programmen!:) och juste Holly & Havanna är hemma, underbart!

Nu ska jag krypa ner! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0