my weekend

Jalla jalla! jag tänkte berätta lite om min helg då jag inte hunnit uppdatera nåt. Fredagkväll kom magg och hämtade mig och sen åkte vi till Vidsel för gomiddag hos mattan & Chris.Dom hade fått det riktigt mysigt i nyläggan :) Efter massa mat och några drinkar åkte vi till Bredsel där Jesper hade lite kalas med beerpong och mindre ljuvliga drinkar. Det var riktigt trevligt och vi dunkade ner våra plyten i kudden runt 5 snåret på mörakwisten!
 
Lördagen gick i trötthetens tecken. Jag och maggiz sov några timmar mitt på dan, tog en slowmotion prommis, hade lite våffelkalas och sen bestämde vi oss att vi ville hänga med boysen från byn, sagt och gjort. Vi åkte till Älvsbyn och där hängde vi först hos mig, sen hos Babsi och sen vidare mot brytner. Rolig kväll men det är så tråkigt då det kommer för mycke småfolk på fester, gillar det icket. Men dubbelröören fick jobba på så det var ju iaf kul, haha!
 
Nu ska jag kolla tv. Bye!

Kommentarer
Postat av: maggzi

Dubbelrören dominerade hela kvällen. Just saying!

2012-09-19 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0