Orättvisa

Hej hej. Jag ligger här i sängen och kan inte riktigt finna ro i min kropp att somna. Jag har tänkt så mycke på hur orättvist livet är mot vissa ibland och vad det egentligen betyder? Om det nu betyder något. Varför insjuknar en liten flicka på 6 år i obotlig cancer? Och varför får en del människor så djupa depressioner att de till slut inte orkar leva mer? Jag känner mig så hjälplös och vill bara kasta bort alla mina jävla dyra kläder och grejer man köper som "man bara måste ha". Är man frisk så borde man bara hålla käften. Åh jag är så arg på hur det här jävla samhället är format! vill bara ge det en käftsmäll.

Åhhhh, jag älskar den här bloggen. Här kan jag skriva vad jag vill och avreagera mig bäst jag vill. Nu har jag gjort det så nu tackar jag för mig och hoppas kunna somna snart! Hej.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man blir verkligen helt fast i boken! Helt sjukt, jag törs nästan inte börja läsa boken ibland för att jag vet att jag inte kommer kunna lägga ifrån mig den förrän jag läst ut den ;)

2012-10-01 @ 10:44:15
URL: http://kwinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0