young, wild & free

HELLO HELLO. Nu är klockan 22.10 och det betyder att det strax är dags för fröken Öberg att söka sig mot sängen. Jag har börjat bli så himla pöms på kvällarna, det kanske är åldern, jag fyller ju faktiskt 21 härliga år nästa fredag! :) hehe, det känns så gött att vara young and free och ha hela livet framför sig fortfarande, det känns ändå som att jag hunnit ganska mycket i mitt liv hittills. Det beror givetvis på vad man jämnför med men jag känner att livet är gött och jag tycker att min ålder är bäst just :) tjoho!
 
Imorgon ska jag jobbe på dagen och på kvällen ska jag och Mysigamagda_17 åka till Matilda & Chris för lite middag. Det blir mysigt! sen hoppas jag att magg är 100% tagg för lite fiske på lördag. Det skulle va fööör gött!
 
Nee nu måste jag gitta, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0