Dag 8

Hallå där. 
 
Just nu känns det som att mitt liv består av träning, äta och jobba ;) fast, jag gillar det! FF går smidigt och jag tycker det är kul som tusan. Dag 8 har snart passerat, tänkt, snart har vi kört i 10 dagar :) tiden bara springer iväg. Jag hade lätt hoppat på en till månad direkt efter detta, men jag ska ju utomlands dagen efter vi är klara så det blir icket ;) men då vi kommer hem därifrån ska jag fortsätta vara duktig. Man vill ju inte kasta bort en månads slit på en liten utlandsresa, nejnej. Tur tjejerna jag ska åka med också kör FF nu så dom vill säkert inte heller vara allt för onödigt onyttiga där borta :) det känns bra. Man kan ju ta en promenad istället för att ligga stilla och pressa vid stranden, så slår man 2 flugor i en smäll :) bli brun + få motion!
 
Imorgon gör jag mitt sista skift på sommarschemat, känns riktigt tråkigt. Men det kanske löser sig :)
 
Nu ska jag kila, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0