Ff

Hola amigos! Nu är vi inne på dag 3 av fitnessfighten, känns så himla roligt :) träningen går toppen och även maten, det enda jobbiga med maten är att man måste äta så himla ofta. Men hellre det än för sällan :) jag är så glad att jag började med ff, äntligen har jag börjat tycka om att träna styrka lite mer :) ni som läst min blogg vet att jag är en löpning och konditionsmänniska :) men nu använder vi oss bara av lösa vikter så jag tror det är maskinerna jag inte gillar egentligen, inte själva styrketräningen.. Och hör och häpna, mitt knä är i princip helt bra nu :) är sååååå lättad och glad över det! Jag trodde det skulle sätta käppar i hjulet för mig men inte det, än så länge iaf:) pepper pepper!
 
nu ska jag jobba, har äran att jobba hela helgen i finaste vädret! Lyckos mig va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0