för du var solskenet

Okej, dag 13 har strax passerat för FF. Snart är vi halvvägs :) Det känns fortfarande bra och inte allt för jobbigt. Träningen har blivit en rutin och maten flyter på. Det enda jag är sugen på är kvarg, äpple & kanel. Så de är ju jättebra ;) hehe. Eller ja nu ska jag ju inte låta allt för duktig, godissuget finns ju där men det kommer jag nog få leva med resten av livet, jag är och kommer nog alltid vara en godisgris! men men, jag har då inte fuskat med något mer än några sockerfria tuggummin. Men det tycker jag är helt okej :)
 
Efter jobbet idag ska jag Frida & Johanna och träna, första gången jag tränar efter kvällsjobb, jag brukar alltid göra bort det innan jobbet men så blev det inte idag :) Så bra att gymmet har öppet till 22.30, fast nog skulle dom kunna ha öppet till 24.00, för ibland då man jobbar konstiga tider hinner man icket dit.
 
Nåja, hoppas ni har en göttig tisdag! bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0