Förkylningsbloggare blir aldrig friska

Hej!

Alltså det tråkigaste att läsa om är ju faktiskt då någon är förkyld. Sen får man höra detta grinande i 500 dagar. Jag hade precis tänkt skriva att jag vill bli frisk så jag kan träna & leva normalt igen. Men for real, vem fan bryr sig om att jag har lite halsfluss? Näe, förkylnings- och bihåleinflammationsbloggar får en rak höger och en ganska bra diss av mig! Sluta grina för helvete om era halsmandlar, det är ju svinvidrigt! alldeles uppsvällda & knallröda, nasty!

Okej, det är väl klart att jag inte bryr mig om någon skriver att de åkt på en förkylning. Men sen får det räcka, sen vill jag inte höra mer!;) hehe, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0