försvinnnnnnnn nuuuu bara!!!!

Hej på er!

Ja, vad ska jag skriva om idag då? jag har lunchat med Anton och sen åkte jag hem till mamma och hämtade 2 tavlor som jag ska hänga upp. Det blev ju ett stort hål i vardagsrummet då granen åkte ut :)

Annars känns denna dag lite skev och många tankar om allt möjligt hinner passera 17 tusen varv i lillhjärnan, känner att humöret är lite instabilt och det är ju bara jobbigt då man bara vill skratta och ha det gött. Men snart ska jag jobba så då gäller det att rycka upp sig och leta fram ett fett smile, annars kan jag lika gärna stanna hemma för ingen vill väl jobba med en förvirrad, seg och sur tjej heller.. Heippa!

How do you feel when there's no sun? How do you feel when there's no one?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0