Onsdag

God afton göttiga ni.

Ligger här i min säng all by myself och kikar lite på telefonen. Min dag började med att ryggen hakade upp sig igen så jag var tvungen ligga i sängen typ 1 timma innan jag kunde röra mig igen, det gör jävligt ont vill jag lova. Jag har fått så 2ggr tidigare detta år och första gången var en riktig nightmare. Jag jobbade som personlig assistent och var ute med brukaren på ett fik, då skulle jag börja mig ner och sen tog jag mig inte upp på ett bra tag. Huvva! det var inte kul.. Tror jag måste göra ett besök hos Erik så han får känna vad det är som är fel.

Ikväll har jag grejat på här hemma med lite allt möjligt, fina Ida & fekke kom & hjälpte mig att hänga upp en skåp också :) eller Ida jobbade på hårdast tror jag. Tusen tack för det!

Nu ska Fankan vika in, sov så gött allihopa! Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0