plurken

Goder dag! 
 
Helgen bestod av arbete och festligheter. Jag slutade kl.15.00 lördag och då åkte jag och Kristin direkt till Piteå och hämtade hem några hundar från deras stuga. Vi hann även kolla då Tilda red och hon var då så duktig!
Sen lite fix hos Magda och Vidare mot Annelie, Henke och slutligen öltältet utanför Tresco. Jag hade jättekul och tur hade jag som började klockan 14 dagen efter så jag hann piggna till ordentligt :)
 
Ikväll jobbar jag och imorgon har jag en dag på schemat. Sen är tanken att åka upp till Tällträsk och mysa med dessi och hennes mamma till Onsdag. Låter himla bra om du frågar mig!
 
Nu ska jag vidare, had et så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0