Torsdag it isss

Hola hola me llamo Fanny.
 
Alltså vet ni vad jag gjorde igår? jag började kolla Greys Anatomy från början, Frida har boxen så vi slog igång vid 12 på dagen och såg till efter 12 på natten. Haha, så spenderade jag min lediga dag, ashärligt var det.Och huuuur bra är Greys? herregud, jag vill bara hem och kolla hela tiden, helt stört vad jag känner att jag fastnat i det. Jag kanske gör som syster Hilda och ser OTH hela serien på 3 dagar?!? haha fattar ni, det är ju sjuuuuukt.
 
Men jag känner att det var en perfekt sysselsättning för mig igår då min energi är någon helt annanstans än i min kropp för tillfället, orkar typ inte hitta på något, vill bara ligga och se tv hela tiden känns det som. Så tråkigt, men det kanske bara är en period. I Augusti blir det att testa på fitnessfighten med hanna och kanske johanna så då kanske enrgin kommer tillbaka :) jippie. Tror det är en toppenbra grej för att komma igång med träningen och hitta flowet, speciellt då man kör med några vänner! då peppar man varandra :) toppen skulle jag vilja säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0