whatwhatwhat

Hey you! I like your smile. heeeeey yoou, I like your smile! I like you smile, I, I like your smile.
Vad är det för reklam? minns inte men man får då melodin på hjärnan iallafall.. ;)
 
Idag jobbar fröken Öberg förstår ni, jag jobbade helgen som var och helgen som kommer också. Och lyssna på det här(!) helgen efter det, jaa men då jobbar jag ju också. Hehe, livet är för härligt. Den sista helgen av de tre är det ju egentligen PDOL och jag hade önskat ledigt, och fått ledigt också. Men då var det kris på mitt andra jobb så då ställde jag upp. Jag får faktiskt kval. övertid så då känns det ju lite bättre att jobba extra, lite mer värt. Jag var ändå inte så sugen på dansar&ler i år, så det går så bra så..
 
NU måste jag kila, hejppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0