Hej på err

Hello små korvar!
 
Heliga maria vad det har vart sauna ute idag, men ganska skönt. Höll dock på att dö då jag körde hem från Piteå, sätet var helt blött då jag var framme, fresh! Idag har jag hängt i piteå en stund på förmiddagen sen körde jag direkt mot skrotis där vi satt och surrade och sen tog vi ett varv med Beach buggyn, svalkande och ashärligt. Jag och dessi satt där bak så vi ville helst att det skulle vara helg så vi kunde skåla med en bira. Men inte länge kvar nu, jobbar inatt och en dagtur imorgon och sen är det helg oh yes!
 
På lördag är det Rallycross på Högeheden och det vill ju ingen missa, så då ska kylbagen lastas full och sen ska vi dit och hänga och hejja hela dagen.. Jag tror att det kommer bli en magisk Lördag, hoppas bara på goväder och solsken i blick. Sen en massa göttiga drinks också, tasty tasty.
 
Ja men då ses vi en annan dag då, lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0