listan

10 saker du vill göra innan du dör;

Resa till Maldiverna, resa mycket över huvudtaget.

Springa marathon..

Hitta mitt drömhus.

Träffa The Sounds.

Bli mamma. (dock inte än, måste bocka av lite skit först;)

Vinna en stor tävling.

Äga en fastighet utomlands..

Försöka komma på ett bra jävla sätt att tacka min mamma för att hon är så fantastisk!

Gifta mig.

Uppleva pensionen & vara en pigg pensionär som reser mycket och är ashärlig....jag längtar!

 

9 saker om dig själv:

Jag är högerhänt..

Saker omkring mig försvinner, viktiga saker, som telefoner, nycklar, bankkort, papper...TYP sämsta egenskapen! men det är så sjukt, för jag försöker verkligen skärpa mig, men det är bara som att grejer rinner ur händerna på mig och försvinner i tomma intet.

Jag HATAR unga mödrar, alltså tv-programmet. Har nog sagt det förut men det tåls att upprepas! fy fan.

När jag var liten var jag tjejen som kunde hitta allting, jag visste vart allt var hela tiden. ÖH vart försvann den egenskapen?

Jag älskar handlboll! världens bästa sport..

Jag är ganska orädd av mig, fast i olika sammanhang. Jag älskar t.ex. när det går fort, åka bil jättefort, åka skoter, vattenskoter, karusell och sånt, så adrenalinet får pumpa lite extra. Jag vill gärna testa på saker så jag som kan bocka av. Sen kan man ju vara rädd för vissa saker också såklart, ett brustet hjärta är väl inget man är orädd för kanske. inte då jag!

Jag älskar långt hår och jag verkligen hatar kort hår på mig själv.

Jag vill hemskt hemskt gärna att mitt hem är städat och fint. Det som är mest stökigt hemma hos mig är kläder, jag har alltid vart en fena på att testa 34 olika plagg innan jag ska ut och sen ligger resterande 33 kvar på golvet. Disk eller skitiga golv har jag sällan och jag tycker det är ganska roligt att dammtorka då man ser hur dammet avlägsnas från ytan. Men just kläder, tror mamma gav upp hoppet när jag var kanske........7 år? hehe hon slutade köpa kläder till mig då jag var 4 by the way. I want it my way!

En gång kom jag hem från en fest i en annan kommun utan skor.........och utan löshår!

  

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

 

Le och skratta mycket.

Var inte en mes, då får man ju enbart panik. Du ska vara snäll, men ändå ha en gräns. Inte dalta på.

Jag vill inte behöva ha dig runt mitt lillfinger, jag vill att det ska fungera ändå. Jag vill att du ska kunna lära mig saker samtidigt som jag kan lära dig sånt jag kan bättre än dig.

Ha passion för saker.

Älska mina kompisar, för utan dom finns inte jag.

Lukta gott, jag lovar, med mig kommer du längre än du tror med rätt doft.. omg

Jag älskar att få sakna min kille så lägg inte ner all din vakna tid på mig och ditt jobb..jag vill veta att du älskar mig med hela ditt hjärta, det vill jag aldrig behöva tvivla på, men ändå vara lite hard to get (jävligt hårfin linje). Men typ, häng med dina kompisar, spela basket, gör vad du vill ibland utan mig. Så kan vi ses sen!

Var påhittig! överraska mig.

 

7 saker du ofta grubblar på:

Jobb. 

Vad det ska bli av mig.

Kärlek.

Vad jag ska äta.

Mitt hår.

Vem jag vill vara.

Gammalt groll.

 

 

6 kändisar du tycker är snygga:

Maja Ivarsson 

Bradley Cooper

Ryan Gosling

Jessica Alba

Paul Walker

Rachel bilson

Channing Tatum

Liam Hemsworth

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

 Döda en människa.

Äta en del av en människa.

Klippa håret jättekort.

Skära av en bit av mig själv.

Lukta svett.

 
4 saker du köpt den senaste månaden:

Alltså jag har ju typ jobbat och festat denna månad, så jag har väl inte shoppat direkt.

 

3 sätt att få dig le/skratta:

Var förbannat rolig, dra skämt, överdriv, underdriv, driv med dig själv, driv med mig, driv med din morrmor. Alltså kör bara, så jävla härligt det är att skratta! Min bästa kompis Johanna driver alltid med sig själv och det är så förbannat roligt! för jag tror egentligen inte det är meningen ;)

Dra skämt utan att röra en min.

Säg fina saker till någon jag tycker om eller mig själv så kommer jag nog bjuda på ett fett leende.

 

2 gamla favoritlåtar:

 Per Gessle - Tycker om när du tar på mig.

Lemontree

1 sak folk inte visste om dig:

 Jag tycker det är snuskigt att spy i toalettstolen så jag föredrar en hink eller.....tadaaa handfatet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0