FREDAG

Nämen hallå kompisar.
 
Igårkväll var jag på kalas hos Frida som fyllde 28 starka år, men hon blir bara finare med åren om ni frågar mig :) hon hade gott fika och en supersmarrig smörgåstårta som vi åt. Vi gav henne ett roligt rim och en till present som ännu är hemlig som vi kommer ge henne ungefär mitt i sommaren. Hihi ;)
 
Men, idag Fredag och jag jobbar till 14.00. Jag skulle egentligen vara ledig men då behövdes det extrapersonal så jag hoppade in ett par timmar. Då jag slutar ska jag åka och hämta några stolar som jag fyndat :) omålade pinnstolar, vet inte riktigt vad jag ska göra med dem men det kan ju alltid vara bra att ha. Tror jag har en liten idé :)
 
Vid 15.30-snåret ska jag, Ida & Johanna cykla broarna runt :) jag har faktiskt aldrig gjort det så det blir spännande. Men gud vad rumpan måste vara ömtålig, jag cyklade en liten sväng igår och imorse då jag satte mig på cykeln så gjorde det nästan lite ont, hehe. Men det är väl en vanesak :) tror inte jag cyklade många meter förra sommaren men nu är hojen nyrepad så det är bara trampa sig less! ;)
 
Ikväll ska vi samlas ett gäng och grilla i Bodbäcken hos Josefin, det blir massor trevligt :) jag är så sugen på kyckling, så det kanske blir något sådant. Ett vinglas eller två blir det också, en perfekt fredag med underbart sällskap! toppen.
 
Imorgon väntar jobb, men börjar 12.15 så jag får ändå sova ut :) så lördagen blir mycket lugn för fröken Öberg.
På Söndag ska jag och några fler åka in till Stadshotellet i Piteå för en, vad jag har hört, magisk brunch. Det ska tydligen finnas det mesta att välja på och det låter ju minst sagt lockande, mysigt en Söndag också. Jag har även lite tankar i mitt huvud om ett paltkok till söndagsmiddag. Det var längesen grytan fick komma fram så det kanske är dags nu innan det blir allt för sommarvarmt, då kanske man inte är så sugen på att stå och rulla palt :) jopp, så får det nog bli.
 
Nu mina vänner tycker jag att jag kompenserat lite för att jag är så dålig på att uppdatera er :)
 
Ha en fantastisk Fredag och njut av solens alla strålar. Hoppas de flesta av er får vara lediga och må gött :)
Puss och kram från en mycket glad tjej.
 
Här var jag & min fina Andreas på Stat och åt en gooooood middag :)
 
Frida var nöjd över Idas paket med leverpastej, husmans & ketchup.
 
Snygga Anna högg in på chokladbollarna som skrotis hade format till en, bajskorv! hoho,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0