hey you

Hej på er. Inatt har jag sovit i Piteå hos Andreas, så vid 11-snåret körde jag hem till pärlan för att börja jobba lite klockan 12. Det var inge kul att åka från Piteå, både jag och Andreas jobbar lite tokiga tider så vi kan oftast bara ses på dagarna innan han börjar jobba, lite synd. Men det får lov ått gå ändå :) Innan jag började hann jag förbi Ellen och snusa lite på Mary :) himla gullunge. Jag jobbar endast till 16 idag så det blev en lugn dag för mig, men det kan ju också vara skönt.
 
Jag har sovit jättedåligt inatt så då jag kommer hem ska jag vila soffan en stund tror jag, sedan kanske promenera till skrotis om hon ska vara hemma. Vet ni en sak? Jag ÄLSKAR mina vänner, dom är världens bästa!!!!
 
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0