Jobb löpning Piteå

Hejhejhej. Precis anlänt i Piteå hos Andreas. Han slutar sent så jag får ligga här själv någon timme till :) men det gör ingenting. Idag har jag jobbat till 16, efter det gick jag hem och la mig på soffan och slumrade till en stund, riktigt skönt. Sen tog jag på mig löpskorna och sprang till mamma, med knäet gick det bättre än väntat, med flåset gick det ungefär som väntat - inte så bra ;) men det jobbar man upp fort. Hoppas bara inte knäet är så stelt imorgon så jag kan springa då också. Det är verkligen min grej har jag kommit fram till, det känns som att man får ut mycket på kort tid, på nåt sätt. Samt att man får känna svetten rinna ordentligt och det är en härlig känsla tycker jag!:) jag känner mig mycket duktigare om jag sprungit en sväng än om jag styrketränat en timme.

Nåja, nu ska jag smälta middagen. Det blev en bananplätta med hallon och päron. Tror det kommer bli många sådana mål i sommar, så enkelt :)
Testa du också, blanda 1 ägg med 1 mosad banan och stek :) nyttigt & gött.

Jag älskar dig solen! Säg att du är här för att stanna. Amen!


Kommentarer
Postat av: maggie

bananplättar med hallon och päron? Ser ut som att päronen har legat där ett tag isåfall med tanke på dess färg.. hehe

2013-05-16 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0